header

header

24 maj 2013

I dag är det dags!!

Kikar in en snabbsväng denna fredagmorgon. I vanliga fall är vi lediga tillsammans Emma och jag på fredagar men i dag ser det lite annorlunda ut. I dag är det nämligen dags. Fotokursen startar :). Måste erkänna att jag känner mig lite nervös. Ska ju träffa människor jag aldrig sett förut. Spendera 3 dagar tillsammans med okända personer. Nervös som sagt men det ska bli väldigt kul. Är så himla glad över att det fanns en plats kvar till mig.


Några inredningsprylar som införskaffats som jag glömt visa.

Har hunnit med en powerwalk nu på morgonen. Förkylningen börjar släppa sitt grepp och snart hoppas jag kunna dra igång med träningen igen. Fram till dess får det bli promenader.

Nu är det hög tid att packa i ordning och fixa allt.

Önskar alla en fantastisk fredag!

2 kommentarer:

  1. Å, så roligt med fotokurs! Njutning - hade velat hänga med!

    Ha så roligt, var inte nervös. Tror det blir toppen! Ha en härlig helg Carina, längtar efter att se dina bilder.

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag tror du hade trivts som fisken i vattnet på den här kursen Lotta :).

      Ha en härlig helg du med!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!