header

header

9 maj 2013

Tidig morgon.

Ja, något annat kan man väl inte säga när man vaknar vid klockan 4 och inte kan somna om. Vet inte riktigt varför. Kan det vara åldern? Kan det vara ljuset? Eller kan det helt enkelt bero på att jag åt alldeles för mycket alldeles för sent i går kväll och känt mig proppmätt hela natten (& även nu på morgonen). Troligtvis beror det nog på det senare :). Tja, vad det än beror på så är jag hur som helst uppe och det är bara att gilla läget.

I går var det dags för något Emma väntat på: premiären av skogslek. Det är tredje terminen hon går nu och det är så kul att hon fastnat för detta. Hon tycker verkligen att det är superkul! Och att dottern gillar att springa runt i skogen - det värmer mammahjärtat!

I dag är det meningen att jag och Emma ska ta lilla pärlan och styra kosan hemöver till mor och far :). Om ni bara visste vad jag har längtat!!! Konstaterade att jag inte varit där sen i julas. Alltså är det hög tid för ett besök. Väskorna står packade och planen är att åka nu på morgonen. Den lilla har dock fått hosta och har hostat ganska mycket i natt :(. Håller tummarna för att det "bara" är hosta så att vi kommer i väg. Vi får se när hon vaknar.
 Böcker jag gärna bläddrar i just nu.


Monets trädgård - hit vill jag åka!

Nu tar vi helg och njuter av ledigheten!

Önskar alla en bra torsdag!

2 kommentarer:

  1. Kanske en kombination av allt som gjorde att det blev tidigt! Det händer mig med.

    Hoppas hostan ger med sig och att ni får en härlig helg! Jag drömmer också om Monet. Utställningen i fjol på NY Botanical Garden var underbar!


    KRAMAR till dig finaste Carina!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en jättebra helg och det är så skönt att vara hemma hos mor och far!

      Den där utställningen låter underbar! Hade gärna sett den.

      Hoppas du får en riktigt bra helg fina du!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!