header

header

27 maj 2013

Rörig måndag & några bilder från helgen.

Oj, vilken måndag det har varit. Kan säga att det inte var lätt att koppla av och sova i går kväll. Så många tankar och intryck som skulle bearbetas. Så många idéer att memorera. Så mycket inspiration som bubblade. Ja, ni förstår nog att det inte var helt lätt att slappna av.

Dagen i dag har varit totalt upp och ned. Har liksom inte kommit ur bubblan ännu. Hjärnan är någon helt annanstans. Tror jag lämnade kvar den där på kursen :). Kursen ja, som ni redan vet så är jag mer än nöjd med den. Även om det var intensiva dagar så skulle jag önska att det hade varit några dagar till. Så otroligt inspirerande att få göra "riktiga" fotograferingar. Ni ska veta att jag trivdes i smedjan med den gamle smeden. I "sagoskogen" bland pianon och lummig grönska. I grusgropen som med hästar och modeller förvandlades till en öken i Nevada.

Har många timmars jobb kvar innan bilderna är klara men jag tänkte ändå bjuda på några smakprov från helgen. Håll till godo:





Nej, nu är det dags att ta tag i livet igen. Försöka slita sig från bildredigeringen och köra ett träningspass. Är så grymt trött i huvudet. Blir förhoppningsvis lite piggare efter lite hårdkörning :). 

Önskar alla en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder, du är så duktig!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jennifer! Vad glad jag blir :). TACK!!

      Hoppas allt är bra!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!