header

header

5 oktober 2013

Längsta lördagen ever.

Jag tror banne mig att den är dagen kan konkurrera i kategorin längsta lördagen någonsin. Jag vet inte hur många gånger jag tittat på klockan och tyckt att nu borde det väl ändå vara kvällen. Men icke! I och för sig är det väl bra att dagen inte går för fort. Alla andra dagar verkar ju göra det :).

En riktig ruskig lördag är det också. I dag kan man verkligen säga att hösten kom på riktigt. Hade i alla fall turen att jag stack ut och cyklade innan regnet kom. Lite kyligt men väldigt skönt att ha tränat tidigt på morgonen.

Förutom träning har det blivit att handla en del om foto i dag (inte mig emot ;) ). En runda i trädgården med macrot och sen en vernissage i grannstaden. Det var fotoklubben i Falun som firade 75 år och öppnade en fotoutställning i dag. Mitt sällskap för dagen var Emma och det var väl inte helt frivilligt hon följde med måste jag erkänna. Men när vi väl fick börja titta på bilderna tyckte hon det var kul och när det även fanns en bild med hästar var lyckan total. Många fina bilder var det och jag är väldigt glad att jag åkte dit.







Nu blir det till att hoppas att klockan kan gå liiite fortare. Är grymt hungrig men det är inte riktigt dags för mat ännu. Och småäta är ju ingen höjdare innan maten. Nej, det blir helt enkelt till att bita ihop. 

Önskar alla en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!