header

header

3 september 2015

Att försöka lära sig något nytt.

Vad har jag gett mig in på? Ja, den frågan ska ni veta att jag ställt mig både en och två gånger dom senaste dagarna. Hade inte så mycket tid över att sätta mig ner och börja grotta i Photoshop när jag beställde abonnemanget, men för några dagar sen satte jag mig äntligen ner. Och jag måste säga att det blev som jag befarade. Jag fattade inte ett dugg.

Kände mig verkligen helt kass och var beredd att kasta in handduken både en och två gånger. Lugnade ner mig (har en förmåga att jaga upp mig när jag inte kan något med en gång - ingen bra egenskap jag vet) och bestämde mig för att ta det lugnt och metodiskt. Och minsann, i dag lyckades jag få till några redigeringar som jag hade tänkt mig :). Det går inte fort och det kommer att ta tid men det är ganska roligt att försöka lära sig något nytt.



Äntligen var Emma frisk att hon kunde gå till skolan i dag. En mycket glad tjej var det jag hämtade när skolan var slut. Och äntligen har jag kunnat smyga igång med träningen. Vet inte om det egentligen är för tidigt men jag var bara tvungen. En massa dagar utan träning och jag balanserade på bristningsgränsen till att explodera. Så ett kort pass både i går och i dag var både välbehövligt och väldigt skönt.

Nu ska här ses på tv ett lite tag innan det är dags att sova.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!