header

header

20 september 2015

Vad har jag gjort egentligen?

Ja, den frågan ställde jag mig som just när jag började fundera över vad jag pysslat med denna söndag. Och när jag tänker efter så har jag nog tagit det ganska lugnt vill jag påstå. Började dagen med att elda i kaminen och se ett avsnitt av Gilmore girls på tv:n. Sen blev det ett pass på rullisarna - dagens träning gick betydligt bättre när i går tack å lov. Efter det då?

Då unnade jag mig att hamna framför datorn. Var grymt sugen på att sätta tänderna i bilderna jag tog på Emma i går. Vid kaninburen där det faktiskt blev riktigt bra ljus så vi fick några fina bilder :). Och sen börjar jag ju lära mig Photoshop så smått så nu är det ännu roligare att redigera. Testade även att göra en pensel så jag kunde lägga till snö på bilder - också det riktigt kul!

Och även om det tog emot så har jag faktiskt plockat ihop på altanen inför höst och vinter. Dagens kyliga väder gjorde inte beslutet svårt så nu är det mesta undanplockat. En liten kanin ska ju få ha sin bur där senare i höst och i vinter så det känns bra att ha förberett.

Har beställt en print på denna bild - kanske blir det sista tavlan som ska upp i gästrummet.

Nu hög tid att fundera över vad det ska bli till kvällsmat och sen elda lite till i kaminen.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!