header

header

27 september 2015

Så himla roligt!!!!!!!

I morse var det då äntligen dags för fototräffen. Som jag hade väntat. Och längtat. Men så slog ju det där dåliga samvetet till - som vanligt. Kände mig helrutten som skulle åka i väg från Emma när hon inte var pigg. Men samtidigt ville jag det ju så gärna och behövde det med för den delen. Så jag kollade en extra gång med lillan och visst var det ok att jag for i väg.

Så jag satte mig i bilen och styrde kosan mot minst sagt outforskad mark. Och herregud så himla roligt det var!!!! Vi var ett gäng fotokompisar - vissa hade jag träffat innan, andra inte - som möttes upp på en minst sagt övergiven plats. Det var blött, skitigt, trasiga fönster, inrasade tak och alldeles underbart! Där hade jag lätt kunnat gå i flera dagar och hittat nya ställen bakom varje hörn. Nu blev det inte flera dagar men väl en förmiddag som gick i en rasande fart.

Vi hade ju turen att få med oss modeller som varit med förr och är så fantastiskt duktiga. Är otroligt fascinerad över hur en del människor bara behöver ställa sig framför kameran och pang, så har man en kanonbild. Är så glad och tacksam över att Emma, Ida och några vars namn jag tyvärr inte kommer ihåg, ställde upp så vi fick gå loss med kamerorna. Stort tack!!

Så nu har jag ett gäng bilder att gå igenom. Ett rent nöje och jag längtar tills tiden finns att sitta framför datorn och redigera fram känslan man vill fånga i bilden. Har mycket roligt framför mig i nu i höst :).

Har inte mer än hunnit ladda in korten i datorn men några miljöbilder för att visa vilken otroligt häftig plats vi var på och en modellbild kan jag bjuda på.

 Vad säger man? Fotohjärtat slog volter kan jag lova :)

 Anders skapar stämning med rökbomber.

 Himlen känns ännu närmare när glasrutorna i taket har trillat ner.

Ida & Emma som värsta Top Gun-brudarna.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!