header

header

12 september 2015

Lördagen so far.

Innan man tar sig ut och tränar när det är motigt - det vet ju alla hur det känns. Men att ändå ta sig ut - speciellt när man är på uruselt humör - och göra åt med frustrationen och aggressioner - det är bra medicin :). Rullskidpasset i morse var precis så. Jag ville verkligen INTE ut och träna men när jag väl tog mig ut och fick åka av mig ganska mycket - ja då kändes det genast betydligt bättre efteråt.

Och sen blev det ju genast mycket bättre när man fick åka till vänner och gosa med en liten treveckors kille. Mys, mys, mys säger jag bara. Han var så fin och sov mest hela tiden - så jag fick många tillfällen att snusa bebis. Dom luktar ju verkligen helt fantastiskt gott.

Så lördagen so far har alltså innehållit träning och bebisgos - inte så illa måste jag säga. Nu ska jag passa på att ta det lite lugnt innan vi ska till vänner på middag i kväll.

Roade mig i Photoshop med att göra bl a detta svartvita collage igår. 

Ha en fortsatt bra lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!