header

header

28 november 2015

Det är inte ofta det händer...

Det där med att gå ut och roa sig var något, i alla fall jag, ägnade mig mer åt när jag var yngre. Numera orkar jag helt enkelt inte utan väljer hellre att gå och lägga mig och vakna utvilad. Pensionärsvarning - jag vet :).

Men i kväll är det meningen att vi ska ut på galej, jag och M. En vän fyller år och det ska så klart firas. Barnvakt är fixad och nu återstår väl bara att försöka svida om för undertecknad. Kommer knappt ihåg hur man sminkar sig och fixar men det får bli som det blir. Att jag inte hunnit vila under dagen som jag tänkt är en annan femma. Får väl se om jag orkar härda ut till tolvslaget......

Kör helsvart (som så ofta) - en färg jag trivs i.


Nu hög tid att hoppa i duschen!

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!