header

header

13 juli 2016

9 år.

Det har varit bråda dagar här hemma. Vi har minst sagt haft fullt upp. Det har bakats och förberetts. Paketerats och slagits in. Pysslats och fixats. Det är ju någon som har väntat på sin dag som inföll just i dag. En födelsedag närmare bestämt. I dag har vi firat junior som har fyllt hela 9 år!

Uppvaktning och paketöppnande tidigt i morse - det är ju så svårt att sova när man väntar spänt :). Sen blev det så klart bygge av nya legot för fulla muggar. Något jag är barnsligt förtjust i - att bygga alltså. Sen har det liksom gått i ett. Nya presenter har testats och tårta har dekorerats. Och sen var det ju äntligen dags för själva kalset. Ett litet kalas med bara några få barn och vuxna, vilket passade mig utmärkt. Ett större kalas med klasskompisar väntar närmare skolstarten men det tar vi då.







Lilla konditorn fixade födelsedagstårtan alldeles själv.

Nu tror jag minsann att det blir att slappa i soffan med ett avsnitt av Hart of Dixie. Jepp, har börjat se den serien från början så nu har jag några sköna timmar framför mig ;).

Hoppas ni haft en fin dag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!