header

header

26 juli 2016

Smet undan en liten stund.

Har egentligen en MASSA saker jag borde göra och ta tag i men..... Jag blev helt enkelt så himla sugen på att redigera lite så jag smet undan en stund och satte mig framför datorn :).

Det blir ju inte så många tillfällen nu på sommaren då vädret är så fint och man helst vill vara ute men i dag föll andan på och jag gjorde testredigeringar på några gamla bilder. Är grymt sugen på att fota massa nytt material och förhoppningsvis kommer jag få tillfällen inom en ganska snar framtid....

En aningens höstigare redigering av en bild tagen i våras. Kul att testa sig fram :)

 Nu dags att ta tag i allt som väntar!

Önskar er en alldeles förträfflig tisdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!