header

header

17 juli 2016

Förstår inte att jag inte tar mig ut.

Under dagens träningspass var jag bara tvungen att stanna där mitt ute i skogen. Ställa mig och titta upp på de vajande tallkronorna och lyssna på suset. Just sus i tallkronor kan mycket väl vara bland de bästa och mest lugnande ljud jag vet. Och när jag stod där så bara sköljde det över mig - lugnet. 

Det där lugnet som jag bara känner när jag är ute i skogen. Och då slog det mig: varför tar jag mig inte ut oftare? Visst är jag ute i skogen men då är det ju i träningssyfte för det mesta. I våras var jag duktig och tog mig ut bara för att koppla av men nu har jag helt kommit i från det. Vet inte varför men det är något jag bör ändra på snarast. Mår ju som bäst när jag får vara där ute i skogen. Bland suset från tallkronorna. 


Från i våras när jag var i mitt esse och gick loss med kameran och ett par älghorn. 

I morgon är det dags för jobb igen. Vill verkligen inte men det är inte så mycket mer än att gilla läget. 

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!