header

header

26 juli 2016

Tillbaka igen!!!

Jo men då var vi på den bästa platsen på jorden igen. Vi gör ett nytt försök och än så länge verkar det lovande. Inte alls så mycket knott fastän det kommit några småskurar nu på kvällen. Och vattnet!! Jag säger bara vattnet!! Ljummet och alldeles underbart!!!




Junior ville ta en löptur nu i kväll och självklart ställde jag upp på det. Vi sprang bl a på en av mina favoritstigar och det var en fantastisk stund! Så mysigt att göra detta tillsammans och jag hoppas det blir fler rundor. Och när vi kom tillbaka blev det ett bad i duggregnet. Och det är bland det bästa som finns att göra om somrarna - bada när det regnar och vattnet är ljummet - i alla fall om jag får bestämma :). 



I morgon väntar en dag helt utan bestämda planer och det ska bli riktigt skönt. 

Ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!