header

header

23 juli 2016

Diggiloo & en båttur på sjön.

I går kväll var jag medbjuden av världens bästa kompis till Dalhalla för att lyssna på artisterna i årets Diggiloo. Och vilken kväll vi fick! Massa bra musik. God mat. Många skratt åt den heltokige Per Andersson. Vi kunde sitta nere i kalkbrottet barbenta till sent i den ljumma kvällen. Och när vi åkte hem i sommarnatten lös månen stor och rund över trädtopparna. Att få uppleva en sån kväll med en fin vän - ja det är något jag känner mig oerhört tacksam över!

 Per Andersson agerar allsångsledare.

 Medina - grymt bra!!

Linda Bengtzing, Linda Pritchard & Ace Wilder.

Och så fick han då köra sitt Fame-nummer till slut - den oförbätterlige Per Andersson.

I dag har jag varit helseg. Dels berodde det säkert på att jag somnade sent och vaknade tidigt men även på värmen. Jag vet att man inte ska klaga men det har varit riktigt varmt både i går och i dag. Så även denna dag blev det en båttur ut på sjön. Vi hoppade i från båten och kunde konstatera att det var riktigt varmt i vattnet.

Lite moln när vi for ut i älven men när vi kom ut i sjön - inte ett moln!


Ja en riktigt härlig sommardag har det varit och jag måste nog erkänna att jag tyckte det var lite skönt när molen drog in här mot kvällen och temperaturen sjönk.

I morgon väntar en ny sommardag och ett tidigt löppass för att orka i värmen.

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!