header

header

16 juli 2016

Buzy doing nothing.

Hej vad dagarna bara går. Vips så var det lördagkväll och i morgon bara en dag kvar tills det är dags att sätta sig vid skrivbordet igen. Usch, vill verkligen inte men det känns ändå ok då jag vet att det väntar ytterligare tre lediga veckor när jag gjort mina dagar.

Annars så rullar dagarna på. Vet inte direkt vad jag gör men det blir lite träning och fix här hemma. Just träningen har inte gått helt enligt plan då ryggen tyvärr fortfarande krånglar (ska ev få hjälp med den i morgon - hoppas!!) och sen kan det vara så att jag lyckats bryta ena lilltån om jag har riktig otur. Annars är det nog en rejäl stukning - hoppas så klart på det senare.

Lyckades få till en kort stund med redigering här på kvällen och detta fick mig att inse att jag toklängtar efter att få ut och ta mera bilder. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det blir tid över till detta :).

En av de bilder som fixades till i kväll. Bästa Bodil som ställde upp när en idé skulle förverkligas.

Hoppas ni har sköna sommardagar!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!