header

header

8 juni 2013

I möbelriket.

Inte kan det väl ha undgått någon dagens stora händelse. Dagen då vår svenska prinsessa fick sin amerikanske prins. Ett vackert bröllop med luften fylld av lycka och kärlek. Som det ska vara och jag måste erkänna att jag fällde en och annan tår. 

Eftersom jag befinner mig mitt i det svenska möbelriket så kände jag att det var dags att besöka några av ortens möbelaffärer. Sagt och gjort. Fick med mig M och vi strosade runt och tittade. Shoppade inget men ändå kul att titta. 

Den där fåtöljen uppe till höger skulle jag gärna ha där hemma. 


Resten av dagen har jag inte gjort ett endaste dugg. Har försökt att vila och återhämta kroppen som är oerhört sliten (det är väl först när man verkligen slappnar av som man känner hur sliten). Inte helt lätt att hålla sig i skinnet och skippa träningen men ibland måste man helt enkelt lyssna och låta kroppen bestämma. 

I morgon bär det av hemåt igen. Även om vi haft det kanonbra här så ska det bli skönt att komma hem igen. 

Hoppas alla haft en mindre rastlös dag än jag :). Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!