header

header

29 juni 2013

Bildbomb.

Äntligen lite tid över för att fixa med korten jag tagit med den "riktiga" kameran under vår lilla semester. Har inte haft varken lusten eller riktigt tiden för att sätta mig ner när vi varit borta trots att datorn legat i ryggsäcken. Men i dag så. Då fanns både tid och lust :). Här kommer mer bilder från den vackra västkusten.









Befinner oss hemma hos mor och far för en snabbvisit. Tänk att det ska vara så himla skönt att komma hem. Varje gång. Min förkylning börjar ge med sig så sakteliga men inte tillräckligt för att jag ska vara nöjd. Börjar bli ordentligt rastlös och vill bara ut i skogen och mata. Men nu är det vila som gäller - även om det är riktigt svårt ;).

Önskar alla en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra sommarbilder! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du fortfarande är förkyld.
    Vilka underbara bilder du bjuder på, du kan verkligen ta fina kort.
    Hoppas att du blir frisk fort nu så du kan träna igen.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!