header

header

7 juni 2013

Sommaren fortsätter!'

Sommaren och minisemestern fortsätter. Att man kan få ha det så här bra!!

Började dagen på bästa sätt. En morgonpromenad bland får och fågelkvitter. Hade med mig kamera men de bilderna får jag visa när jag kommer hem. En bild från mobilen kan jag i alla fall bjuda på.
Elljusspåret ligger ganska så fint.

Gårdagens löptävling har satt sina spår och i morse hade jag så ont i min fot så löpträning var inte att tänka på. Bu! Älskar ju att springa. Fick låna M:s MTB och cykelträna i stället. Det blev en fin tur till Asa Herrgård. Vilket ställe!! Hit måste jag absolut åka tillbaka med min riktiga kamera!

Efter träningen blev det en sväng in till Växjö. Köpte lite kläder och fick ett par skor av M. Har insett att det tyvärr inte funkar med min fot att gå i mina älskade Converse :(. Hittade i alla fall ett par gympaskor som gjorde mig glad :).

En lugn kväll står på agendan. Ska vila foten så hoppas jag det funkar att springa i morgon. 

Önska alla en bra start på helgen!

4 kommentarer:

  1. Sommarhärligt! Jag har kommit på att det jag tycker bäst om här är omgivningar som liknar de jag tycker om hemma i Sverige ;)


    Vilka fina skor! Viktigt såklart att du prioriterar komforten och bekvämligheten. Converse är fina men platta och inte så sköna för foten under en längre tid.

    Ha en skön fortsättning på fredagen och helgen!!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktig sommar :). Skönt att du har omgivningar som du trivs i och som kan påminna dig om hemma i Sverige.

      Hoppas din helg varit bra! Kram Carina

      Radera
  2. Äsch så synd med foten, hoppas den blir bra snabbt. Det var riktigt snygga skor!

    Ha det fortsatt härligt Carina!
    Kramar Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite småtrist men bara att gilla läget och stretcha och åter stretcha.

      Ha det bra! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!