header

header

16 juni 2013

Omtumlande dagar.

Oj, oj, oj vilka dagar det har varit de senaste dagarna. Jag nämnde ju i fredags att jag skulle iväg och göra något kul. Kan meddela att det var jättekul och har med foto att göra. Var nämligen och fotade några kompisar som ska gifta sig snart. Åh så roligt det var och vilka fina kort det blev!

Inte nog med att jag fick den fotograferingen. Nej, dom var så nöjda att dom ville att jag även skulle fota på den stora dagen! Med rejält med fjärilar i magen tackade jag ja. Är rejält nervös inför uppgiften men attans vad kul det ska bli :). Sen kan jag meddela att jag fick ett fotouppdrag till nu i eftermiddags. Det är nästan så jag inte kan tro att det är sant. Även detta ska bli så himla kul! Har lovat att inte visa några bilder ännu men det kommer framöver :).

Annars då. Ja, den här helgen har varit händelserik och gått i racerfart. Förutom en massa fotograferande och redigerande har den innehållit träning, umgänge med vänner, försök till vila och lite arbete. Hade tänkt fixa i trädgården också men tiden har liksom inte räckt till.
Bjuder på en gammal bild. Några andra har jag inte att visa just nu
(men det kommer framöver)

Nu återstår en arbetsvecka innan det äntligen är dags för semester. Misstänker att jag kommer vara ganska så trött efter den kommande veckan så semestern kommer väldigt lägligt.

Önskar alla en bra avslutning på veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!