header

header

1 juli 2013

En liten sneak peak....

Semesterlunken fortsätter sin gilla gång här hemma. Förkylningen börjar bli bättre så i dag blev det en lång powerwalk med Sommar från P1 i lurarna. Attans va skönt det är att bara gå och gå och lyssna.

När jag kom hem fastnade jag ute i trädgården och där blev jag många timmar i dag. Alla rabatter fick sig en omgång, gräset runt gärdesgården klipptes, små plantor planterades. Ja, det kändes som jag kunde ha fortsatt i all oändlighet. Några små regnskurar satte dock stopp för det och det var kanske lika bra det. Fick äntligen tid att sätta mig ner och redigera bilderna från bröllopet förra helgen. Över 500 bilder är det så det tar sin lilla tid. Men nu så, nu är jag på sluttampen och hoppas kunna leverera dom i morgon.

Bjuder på en liten tjuvtitt på ett av korten som togs -
den vackra brudbuketten gjord av min fina, duktiga vän & tillika brudgummens syster.

Efter denna bildredigering är det dags att sätta tänderna i nästa. Jepp, jag har haft ytterligare en fotografering och den gick av stapeln i går. Det var min kompis Linda och hennes fina tjejer som skulle förevigas. Himla kul var det men väldigt svårt. Det är ju inte det lättaste att fota barn precis men jag tror vi fick några bra bilder. 

Dags att stänga ner datorn för i dag och sjunka ner i tv-soffan. Det är snart dags för ett nytt avsnitt av Castle - en klart sevärd serie. 

1 kommentar:

  1. Jag har redan hunnit fota här idag med nya objektivet och jag är såld. Jisses, vad mycket ljusare och klarare bilderna blir även i ett lite mörkare rum. Love it!

    Det ska bli spännande att se alla fina bilder du har tagit.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!