header

header

25 juli 2013

Mystik & magi.

Så var man hemma igen och den underbaraste vistelse i stugan var över för den här gången. Måste erkänna att jag tycker det är lite trist men man kan ju tyvärr inte stanna där för evigt. Även om jag skulle vilja. I alla fall ett tag till.

Vi har haft underbara dagar. Stålande sol. Massa bad. Värme. Besök av vänner. Slappa i solstolen. Träning. Tid att läsa. Höra vattnet klucka mot stenarna. Se fiskarna simma. Bara vara. Njuta av solnedgången nere på bryggan. En flykt från vardagen. Rätt ut i vildmarken. Och jag har älskat varje sekund!

Har hunnit med att fotografera lite också. Åker inte så gärna i väg utan kameran nu för tiden :). Det har blivit några bilder. Framför allt på solnedgångar och fulla, klotrunda månar. Älskar den där mystiska känslan som månen hjälper till att skapa. Lika så älskar jag den magiska färgprakten som utspelar sig vid solnedgången. Här kommer ett urval av alla solnedgångar och månar jag fotat:
Lång slutartid & rörelse med kameran -
spöklikt :).








Nu blir det till att försöka få i gång den här dagen. Är riktigt seg men det är massor att ta tag i här hemma. Behöver inte oroa mig för att bli sysslolös direkt ;).

Önskar alla en underbar torsdag!

1 kommentar:

  1. Vilka helt fantastiska bilder, du är ju så himla duktig på att ta kort.
    Du skulle förstora dessa och hänga dem på väggen.
    Kul att ni har haft det underbart och synd att det måste ta slut.
    Ha en fin fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!