header

header

23 juli 2013

Foton från myren.

I morse stack jag ut med kameran. Hade nämligen sett så fina näckrosor i går på min träningstur. När jag kom fram till platsen slog det mig att näckrosor sluter sig på kvällarna och inte öppnar sig förrän på förmiddagarna igen...... Nå ja, fick i alla fall kliva runt där i myren och hittade lite annat att fotografera i alla fall.










Nu ska jag ut och njuta av solens värmande strålar innan det är dags för träning och ett kvällsdopp!

Trevlig kväll!

10 kommentarer:

  1. Så vackra bilder
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Riktigt vackert! Ni verkar haft riktigt bra dagar i stugan, härligt. Hoppas att ni får en lika bra fortsättnign på semestern.
    Kramar Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jennifer!

      Det har varit kanondagar! Hoppas du/ni har det lika bra på er semester!

      Kram Carina

      Radera
  3. Fantastiskt fina bilder Carina och det var kanske tur att näckrosorna inte var öppna så att du upptäckte allt det andra vackra som fanns runt omkring dig. Vi har näckrosor i en damm och de är vansinnigt vackra även om de har livsfarliga "trådar" under ytan som man kan trassla in sig i om man har otur.

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, det stämmer nog det där med näckrosorna. Det fanns ju en hel del annat att upptäcka :).

      Näckrosor är vackert!

      Sköt om dig du med!
      Kram Carina

      Radera
  4. Å, kvällsdopp. Så härligt det låter!

    Carina, dina rundor med kameran är magiska. Jag tycker så mycket om näckrosor och blev extra glad när jag såg de här....i kvällsskrud! Det är något speciellt med näckrosor i en sjö.

    Önskar er en fin fortsättning på den härliga veckan!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla du!

      Kvällsdopp är härligt! Önskar jag kunde ta det varje dag. På sommaren i alla fall :).

      Önskar en fortsatt fin vecka till dig med!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!