header

header

12 juli 2013

En toppendag!

Dagarna går i varandra och man förlorar liksom koll på tiden. Så himla skönt att ha det så här. Skulle kunna ha det så ett bra tag framöver. På måndag är det vardag igen men det struntar jag i just nu.

Dagen som gått har varit helt fantastisk. Stack ut på ett tidigt löppass i morse. Helt underbart att vara ute i skogen igen. Har saknat det. Efter lite fix inför morgondagen så har jag faktiskt suttit ute i solen/skuggan och läst min bok. Vardagslyx som heter duga :).

Avslutade denna härliga dag med ytterligare ett träningspass. Så skönt att susa fram i sommarkvällen på rullisarna och känna den ljumma vinden mot ansiktet. Hann även med ett kvällsdopp i älven. Inte jättevarmt men väldigt uppiggande.

Älskar mina Mårbacka pelargoner.

I morgon är det en stor dag här hemma. Emma fyller 6 år och det ska naturligtvis firas med paket och kalas!
Stora tjejen. Älskar dig <3.

Önskar alla en trevlig helg!
Kram Carina.

PS: vill även passa på att tacka för alla fina kommentarer jag får för mina bilder. Ni är för snälla och era ord värmer ska ni veta. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!