header

header

20 augusti 2013

Ett sensommarskrik!

Nu är det så där igen. Det bubblar. Pirrar. Spritter i kroppen. Glädje. Livsglädje närmare bestämt. Livet känns lätt. Det spelar ingen roll att styrkhögen växer. Att det ligger lite skit i hörnen. Att lillan krånglar när hon ska sova. Jag känner mig så oerhört GLAD! Som jag fått en present. Den bästa. Som att livet har kommit tillbaka. Likt Ronja Rövardotter vill jag skrika ut min glädje. I ett riktigt sensommarskrik!

Vi får väl se hur länge den här känslan håller i sig. Det spelar ingen roll om den skulle ta slut i morgon. För just nu känns det bara bra. Här och nu. Det är det jag tänker ta vara på och spara. Den bubblande och pirrande känslan. Och kanske tar jag mig också ett sensommarskrik ;).
Gillar den här bilden. 
Påminner mig om något annat som gör mig glad - Värmland :).

Önskar er alla en underbar kväll!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det är det och den verkar hålla i sig även i dag :).

      Kram

      Radera
  2. Vilken härlig läsning, det gör mig glad med :-).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att jag kan "smitta av" mig lite med den känslan. Att du skriver detta gör mig glad :).

      Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!