header

header

21 augusti 2013

Nu kan jag inte riktigt hålla mig längre.

Ibland är det svårt att hålla sig. Att vara tyst. Att inte berätta. Speciellt när det är något roligt som man vet att man ska få berätta så småningom. Speciellt när man har något man vill visa. Eller ganska mycket att visa rättare sagt (och som man ska få visa så småningom).

Så är det för mig just nu. Sitter och går igenom alla bilder från senaste bröllopsfotograferingen. Redigerar för fullt. Vill så gärna visa men det går ju inte riktigt än. Brudparet måste ju få se sina bilder först. Det är inte mer än rätt. Men en liten ynka bild kan jag inte hålla mig från att visa :).

Det blev inget sensommarskrik igår - var ju tvungen att tänka på grannarna ;). Men jag har faktiskt haft samma glada, sprittande känsla i kroppen även i dag. Det är skönt att känna så. Allt går liksom lättare. Men jag måste erkänna att jag är väldigt trött. Det där med en måne som är full och min nattsömn går inte riktigt ihop. Tre relativt sömnlösa nätter är jag uppe i nu. Då spelar det ingen roll om man är glad - man blir trött ändå. Fast fortsatt glad :). 


Tog mig trots tröttheten ut på ett rullskidpass på lunchen och det ångrar jag inte. Oj, så härligt det var! Äntligen börjar inflammationen i armen ge med sig lite så jag kan köra fler pass med stavar. Om ni inte redan visste det så gillar jag att åka just rullskidor. I morgon blir det dock vila från träning. Dom är tråkiga de där vilodagarna men ack så välbehövliga.

Nu blir det till att försöka få den lilla madamen i säng. Det har varit lite krångel om kvällarna på sistone. Men det är ju inte så konstigt med tanke på allt nytt som händer för henne om dagarna just nu. Dags att ta tjuren vid hornen!

Trevlig kväll!



8 kommentarer:

  1. Så fint!! Kan tänka mig hur restan av bröllopsbilderna är.....wow rakt igenom!

    Å, du är jätteduktig som tog ett rullskidspass på lunchen. Det vore något för mig!

    KRAM fina du!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du är allt för snäll! TACK!! Blir så glad :).

      Ja, det var skönt med ett lunchpass - då är ju resten av dagen "ledig".

      Stor kram till dig!
      Carina

      Radera
  2. Åh, vad kul med bröllopsfotografering:) Ser fram emot att få se bilderna!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är något visst med bröllopsfotograferingar :). Det kommer bilder framöver.

      Kram Carina

      Radera
  3. Vilka underbara bilder, du är så himla duktig.
    Vad kul med bröllops fotografering.
    Jag har fortfarande int kommit igång med träningen, haha
    Men du är så himla duktig.
    Ha en fin fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!

      Ha en fin helg!

      Kram Carina

      Radera
  4. Alltså jag har sagt det förr men säger det igen, du är en fantastiskt duktig fotograf!

    Skönt att du fick dig ett pass på rullskidorna.

    Hoppas Emma låter dig stanna imorgon :-). Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack fina Jennifer! Blir så glad :).

      Emma har meddelat att jag får stanna i morgon så ni får dras med mig med ;).

      Vi ses i morgon!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!