header

header

17 augusti 2013

MIn lördag.

Morgon. Kväll. Däremellan passerar dagarna i en rasande fart. Vardag eller helg. Spelar ingen roll. Tempot är det samma just nu. Men det är ok när det är roliga saker man får göra. Som i dag.

Denna lördag har jag än en gång haft ett fotouppdrag. Eller rättare sagt fortsatt att fota förra veckans brudpar. Och tänk, vi hade lika tur med vädret även denna lördag. Inte en droppe regn när vi fotade. Solen strålade. Inte helt optimalt ska erkännas men hellre det än regn.

Vi hade roliga timmar tillsammans och jag tror/hoppas att bilderna blev bra. Har bara hunnit ladda in dem i datorn. Resterande jobb med redigering får vänta tills veckan. Tack Emil och Jessica för att jag fått föreviga ert bröllop!

Nu i kväll har jag varit supertrött så jag känner mig tacksam över att jag tog mig i kragen och tränade i morse. Tvivlar på att jag hade tagit mig ut i kväll. Även om vädret lockade rejält.

Det blir inget nattsuddande för mig i kväll. Nej, sängen lockar och drar rejält kan jag säga.


Några fler bilder från kvällsturen i går. 

Önskar alla fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Tack för du lämnar några ord hos mig!