header

header

28 augusti 2013

Tunga ben.

Träningen den här veckan har, som jag tidigare nämnt, fått förläggas till luncherna då M är borta. I dag var det dags igen. Löpning med stavar i kuperad terräng hade jag bestämt mig för. Det var innan jag visste och hade känt av dagsformen. Huvva. Inte nog med att det var aningens för varmt för min smak - benen vägde bly. Inget drömscenario när man ska spänsta uppför backarna. Jag tog mig dock genom passet och den förutbestämda rundan och det kändes liiite bättre mot slutet.

Ja, inte bara benen har varit trötta i dag. Huvudet är inte heller på topp. Tankarna vandrar ständigt iväg och jag har svårt att koncentrera mig. Nya idéer poppar upp. Vill göra så mycket. Men är trött. Både kropp och knopp behöver vila. Tur att det är helg efter morgondagen :).

Det blev en runda i trädgården i går och några bilder därifrån kommer här:




Trevlig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Åh, det var bra kämpat! Det brukar ju kännas skönt efteråt i alla fall trots tunga ben.

    Tack snälla du för tipsen ang hälsporre, jag hoppas kunna hålla det i shackt så att det inte blir värre och att det snabbt går över.

    Ja skönt att det snart är helg, då hoppas jag att du får fylla på energidepåerna!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är så himla duktig som tränar, so you go girl även om det var med tunga ben.
    Härliga bilder du visar från trädgården.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!