header

header

31 augusti 2013

Sista dagen i augusti.

Några lata dagar har passerat och det känns ganska skönt. Augusti månad kom och gick med en rasande fart. Hur gick det till egentligen?

I går morse var jag ut en vända innan frukost och vilket skådespel jag bjöds på! Solen var magisk och jag har aldrig sett något liknande förut. Ett stort glödande klot som speglade sig i sjön. Vackert! Önskar jag hade haft riktiga kameran men det hade jag ju inte så mobilen fick duga. 

Svårt att återge hur vackert det verkligen var. 

I dag har det tyvärr regnat mest hela tiden. Fortfarande varmt i luften men det känns att hösten närmar sig. Körde ett hårt löppass i går och hade därför sk*t ont i foten i dag :(. Ingen löpning alltså utan ett racerpass med M i stället fick bli dagens träning. Men jag blev trött av det också ;). 

I morse drog jag med mig M ut i skogen för att fotografera. Inte honom utan han fick följa med till en plats jag sett under en träningstur nu i sommar. Hade inte hittat dit själv - och inte vågat åka själv heller för den delen - så jag var tacksam att han följde med. 
Även detta ett kort från mobilen. Har inte hunnit sätta mig med de andra ännu. 

Tänker fortsätta kvällen i samma lugna tempo som tidigare i dag. Det är vad jag behöver och så får det bli!

Trevlig lördag!


2 kommentarer:

  1. Alltid så fina bilder här Carina! Vilken frukostrunda du fick!

    Hoppas helgen varit skön och avkopplande. Fint att komma ut i skogen.

    Stor kram!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, det var en ganska bra start på dagen :).

      Helgen har varit kanon. Din verkar ha varit likadan.

      varm kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!