header

header

31 juli 2014

Att kunna visa bröllopsbilder.

Nu kan jag äntligen visa några fler bilder från förra helgens bröllop. Har fått klartecken och då kan jag ju inte hålla mig ;). Mååånga fina bilder blev det och svårt att välja men här kommer några favoriter.






Sista juli och det märks nästan att hösten är på intågande - lite kyligare vindar och lite behagligare temperaturer om nätterna. Att hösten är på gång gör mig inte ett dugg. Sommaren har varit fantastisk. Juli har med råge vägt upp juni som inte var så bra. Och så har jag ju varit ledig länge, länge.

Har ju några veckor kvar av semestern och massa roligt att se fram emot. En sak är redan i morgon då jag åker på en fotokurs hela helgen lång :). Ska tillbringa mina dagar i Malungs finnmark tillsammans med en massa andra fototokiga människor. Känner mig aningens uppspelt måste jag erkänna. Tänk att få fota i 3 hela dagar!!!! Åh, vad roligt det ska bli!!

Nu är det hög tid att ta sig i kragen och packa. Har försökt förmå mig till att göra just detta under större delen av dagen men det har inte gått så bra. Men nu är det hög tid som sagt, måste ju vara klar så jag kan kolla vad Ernst hittar på i kväll ;).

Ha en riktigt bra torsdag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder Carina! Kan förstå att de blev supernöjda med dem.
    Jamen åh vad kul att det blir fotokursen för dig. Jag hoppas att den blir riktigt bra och att du får riktigt fina dagar!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!