header

header

26 juli 2014

Det är verkligen helt fantastiskt!!

Vet inte var jag ska börja men nu är jag så där löjligt glad igen :). Har varit iväg och fotograferat ett fantastiskt par som ska bli ett nu i eftermiddag. Tänk att jag får vara med och föreviga deras dag. Att dom valt mig. Att jag får vara med och dela deras glädje. Det är verkligen helt fantastiskt och det är inte utan att jag måste nypa mig i armen för att förstå att det är sant.



Har fått in alla bilder i datorn och säkerhetskopierat (så nu kan jag andas ut). Kunde inte hålla mig från att börja så smått så nu är första rensningen gjord och sen återstår själva redigeringen. Men det får bli en annan dag - nu ska jag ut och njuta av att små moln har kommit upp på himlen.

Ha en bra lördag och helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!