header

header

24 juli 2014

Tillbaka.

Jaha, så var man tillbaka i hemmet igen. Lite vemodigt känns det allt måste jag erkänna. Men jag känner mig lyckligt lottad som kan se tillbaka på en fantastisk vecka på det som kan vara den vackraste platsen på jorden.

För vad annat kan man säga när man har haft strålande sol och sommarvärme. Bad hela dagarna i ljummet vatten i sjön. Vindens sus i tallkronorna. Änder och lommar som dykt och fascinerat mig. Lässtunder tillsammans med bästa Emma i solstolen. Glada skratt. Fika. Besök av bästa vännerna. Fått vara med mamma och pappa. Fått vara tillsammans. Och en massa träning så klart. Ja, precis så bra har vi haft det och då är det lite svårt att lämna allt detta. Men jag vet att jag snart kommer tillbaka och att jag har massa roligt att se fram emot.

Och förresten, sommaren är ju inte slut riktigt än :)


Ha en fin kväll!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!