header

header

18 juli 2014

Nu är det på riktigt.

Att få ta en promenad med kameran i de djupaste skogarna. Att få höra det braka till och sen se två rådjur hoppa över hygget. Att få se förfallna hus som berättar mer än en historia. Att få känna solen värma. Att sen få dyka ner i det ljumma men ändå friska vattnet. Och att sen få sitta nere på bryggan och torka i solen. Att få höra vattnet klucka mot stenarna. Höra tystnaden. Då mina vänner - det är då det är sommar på riktigt för mig. Och jag befinner mig mitt i den :).





Ingen träning utan vila i dag. Det har t.o.m. blivit en tupplur här i eftermiddags. Men i morgon är det dags igen. Känner att löpskorna blivit försummade på sistone men det tänkte jag försöka råda bot på i morgon.

Nu ska jag njuta av skådespelet här utanför innan mina trötta ögon ska få sova för natten.

Trevlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Å. Helt och hållet jättehärligt. Sommar när den är som bäst. Jag känner känslan ända hit!

    Varm, stor kram!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja det är sommar när den är som bäst :). Hoppas du har det minst lika bra!

    KRAM Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!