header

header

20 juli 2014

Värdefulla dagar!

Åh, jag vet inte var jag ska börja. Det enda jag med säkerhet kan säga är att jag är så oerhört glad!! 

För vad annat kan man vara när man får vara på stället man älskar med dom bästa. När man kan bo i bikinin hela dagarna och hoppa i sjön när man vill svalka av sig. När man är mitt i naturen. Älskar det!!

Och när man får träna!!! I morse drog jag och M ut på ett långt pass på våra racrar. Ganska många mil blev det och väldigt kuperad terräng. Bl a var det uppför i 11 km - rejält uppför. Nog för att det var jobbigt men det var sju resor värre när vi vände på toppen och skulle åka nedför hela backen. Måste erkänna att jag var rädd emellanåt. Men ner kom vi och även hem men resten av dagen har varken magen eller benen varit på topp. Då vet man att man tagit i bra :). 

Milsvid utsikt från toppen. 

Trötta ben efter stigningarna. 

Läsning i solstolen. 

Bästa platsen i världen!!!

Nu ska jag njuta av solens värmande strålar, glittret i sjön och tallkronornas sus och lägga ytterligare en värdefull dag till min samling. 

Hoppas ni har det bra!
Kram Carina. 

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg,! Ha det fortsatt bra!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ha det fortsatt bra du med!

    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!