header

header

7 juli 2014

Bästa starten!!

Trötta, stumma ben och en kropp som skriker efter vila. Ja då är det bara att stryka det tänkta träningspasset och låta kroppen få som den vill. 

Men i stället får då dagen börja med en powerwalk innan frukost. Älskar det! När det fortfarande inte är tokvarmt. När daggen fortfarande glittrar i gräset. När luften fortfarande är frisk. Bästa starten på dagen :). 



(mobilbilder får duga tills vidare)

I dag bär det av hemöver. Även om vi haft det bra så längtar jag hem. Mycket. Längtar efter mina böcker. Efter att sitta och pilla med mina bilder. Efter mina rullskidor och min racer. Efter att bara vara hemma. Det är som man säger: borta bra men hemma bäst. 

Nu ska här njutas i solen innan det är dags för ett besök hos frisören. 

Önskar alla en härlig sommardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!