header

header

5 november 2014

Blinga till det på en onsdag!

Skulle hämta Emma vid skolan men fick åka ensam hem i stället. Hon följde med en kompis hem och visp - en massa egentid! Hade ju massa saker jag borde ta tag i men nu lyxade jag till det och åkte till köpcentret istället.

Hade enbart tänkt köpa ett par örhängen med små stenar men så var dom ju där i skyltfönstret. Ett par med "diamanter". Och eftersom jag är svag för när det glittrar i öronen så fick dom också följa med hem. Tänkte att dom nog ska komma att passa bra när det börjar närma sig jul och nyår :).




Ett riktigt fynd!

Nyår ja. Inget är bestämt ännu men jag kom ju hem med en nyårsklänning också! Hittade den här på KappAhl för 249:- och då var det ju bara att slå till. Det är inte ofta jag hittar en klänning jag känner mig bekväm i men den här tror jag ska funka ypperligt.

Ja, så blev det då att jag blingade till det lite denna onsdag. Men nu är det dags att ta tag i städningen. I morgon väntas vänner på middag och då tycker jag nog det är skönt om det är lite nystädat åtminstone.

Ha en trevlig fortsättning på dagen!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!