header

header

29 november 2014

Mysig lördag före 1:a advent.

Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dagen som passerat. Lördagen före den 1:a advent. Blir överväldiga av att få ha sådana här dagar i livet. Lycklig helt enkelt.

Började denna dag med ett rejält intervallpass på spinningcykeln. Lite trött var jag men desto skönare när det var klart. Svidade om och packade med mig kameraväska, fårskinn och lite annat och for till skogen där jag mötte upp en familj för fotografering. Alltså, det slår mig varje gång jag får åka ut med kameran och fota, hur lyckligt lottad jag är över att människor vill att jag ska fotografera dem! Helt fantastiskt känns det och jag är så himla tacksam över detta.

Lite småfrusen iförd raggsockor blev det sen mys framför tv:n till världscupspremiären - härligt att cirkusen drar igång igen. Har verkligen längtat!! När premiären var avklarad for vi till fina vänner på mysfika och pyssel. Pepparkakshus skulle dekoreras och monteras ihop. Själva dekoreringen var inga problem men när vi skulle sätta ihop huset.... Det gick inte riktigt som vi tänkte och det hela slutade med att inget hus blev färdigt. Så kan det gå men roligt hade vi :).







Hann i alla fall ta en bild innan det ramlade isär ;)

I morgon är det 1:a advent och jag hoppas att även den dagen ska bli mysig.

Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Låter som en utomordentligt bra lördag. Jag önskar dig och de dina en riktigt fin 1:a advent!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!