header

header

11 mars 2015

Att vara färdigjobbad för den här veckan!

Och så var jobbveckan över för den här gången. Riktigt lyxigt att bara jobba tre dagar måste jag säga. Anledningen till detta är att jag och M ska åka bort över en långhelg tillsammans. I morgon styr vi kosan västerut och detta ska bli riktigt roligt!!

Men i dag har jag glatt mig över att jag är ledig och att solen har värmt i ansiktet. Hann med en kort stund på farstukvisten och det var gött! Helt stilla kunde jag ju naturligtvis inte sitta. Nej, en liten runda med kameran hann jag med. Motljuset bland trädgrenarna tillsammans med mitt Sigma Art-objektiv - det är fina grejer. Måste säga att det där objektivet verkligen varit värt varenda krona.





Nu ska de sista grejerna packas och i morgon bär det iväg.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Härligt att få komma iväg lite sådär. Ha det nu riktigt, riktigt bra och ta hand om varandra!
    Många kramar Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!