header

header

26 mars 2015

Torsdagen so far.

Brr vilket väder det har varit i dag. Har haft noll lust att sticka ut näbben, så idag har jag hållit mig inne så mycket som det varit möjligt. Måste säga att det var riktigt skönt att tända brasan och sticka några varv här hemma på lunchen.

Något jag också fixade på lunchen var juice. Blev grymt sugen på kombinationen äpple, citron och avokado som jag såg på en blogg häromdagen. Var ju tvungen att prova så klart :).




Och resultatet - nja, helt klart drickbart men inte den godaste juice jag druckit. Nästa gång tror jag att avokadon skippas till förmån för ingefära i stället.

När Emma var hämtad kände jag att vi var tvungna att hitta på något. Inget vidare väder för uteaktivitet men då blev det som så många gånger förr - vi bakade. Något vi båda gillar och som är mysigt att göra tillsammans.




Nu blir det till att försöka fixa till mina hopplösa naglar som bara skivar sig och går av - suck, suck och åter suck. Får väl se om lite nagellack kan hålla ihop eländet.

I morgon fredag och som vanligt, en ledig sådan! Tjohooo!!

Ha en fin kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!