header

header

15 mars 2015

En rejäl bildbomb från Oslo!

Så var man hemma igen efter fantastiska dagar i den norska huvudstaden. Allt har verkligen varit superbra! Vädret - makalöst. Skidåkningen - magisk. Maten - väldigt bra. Möjligheten att strosa runt -  lyxigt värre. Människorna - vänliga och glada. Ja, om jag gillade Norge väldigt mycket tidigare så måste jag nog erkänna att jag numera älskar vårt västra grannland.

Många bilder tog jag både med lill-kameran som var med över allt. Men även "riktiga" kameran fick följa med och användes när vi kollade när herrarna körde sista tävlingen i världscupen i går. Så nu blir det ett urval av alla bilder jag tog. Håll till godo!

Och kolla vem vi stötte på i spåret i går!! Lika trevlig i verkligheten som i media. En riktig förebild & en helt fantastisk skidåkerska - Marit Björgen! (jag blev så till mig att jag totalt glömde bort att få bak vätskebältet från magen. Ja, ja så kan det gå när man träffar sin idol :)  )

I morgon väntar vardagen igen men först tänker jag njuta av de lediga timmar som återstår.

Ha en fortsatt bra söndag!

1 kommentar:

Tack för du lämnar några ord hos mig!