header

header

13 mars 2015

Dag 2 i Oslo.

En fullspäckad fredag har det minst sagt varit. En tidig start och sen har det gått i ett. Det gäller att passa på när man har chansen, eller hur?? ;).

Efter frukosten i morse drog vi upp till Holmenkollen för ännu ett träningspass i detta skidparadis. Alltså det är verkligen helt otroligt! Det går inte att beskriva hur bra det faktiskt är. Det måste helt enkelt upplevas. Strålande sol även i dag och nypistat på morgonen - vad mer kan man begära?

Att få börja dagen så här - LYCKA!!

Tillbaka på hotellet för dusch och ombyte och sen gjorde jag stan kan jag lova. Knatade gata upp och gata ner. In i några affärer emellanåt och faktiskt hittade det jag skulle. Men annars strosade jag mest runt och turistade. Hade med mig lill-kamerna och knäppte en del. En bildkavalkad kommer när jag är hemma igen.

Middagen i kväll avnjöt vi nere vid Akers brygge där maten var grym. Mätt är bara förnamnet så nu står man sig lätt till i morgon. Då blir det skidor igen för hela slanten. Först hoppas vi hinna med ett pass själva innan vi ska agera åskådare när herrarna åker säsongens sista VC-tävling. Och det ser ut att bli ännu mer sol - härligt!!

Trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

  1. Vackra Norge, härliga Oslo! Vad fint ni har det. Underbart!! Jag ser fram mot fler bilder....älskar verkligen Norge.

    Må så gott och fortsatt njutning!!

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!