header

header

19 maj 2015

Allt för många timmar....

..... framför dataskärmen har det blivit i dag. Först på jobbet och sen redigering i många timmar här hemma. Vill ju bli klar med bilderna från bröllopet och det är ju några hundra så det tar sin lilla tid. Känner dock att det inte är riktigt bra för varken nacke eller axlar så det blir nog att dra ner lite på den tiden framöver.

Annars känns det som att dygnet har allt för få timmar. Hinner inte med allt jag vill göra och som behöver göras just nu. Och att prioritera utan att kännas sig stressad över det som inte blir gjort - ja, det är inte helt lätt. Men man är ju inte mer än människa och så länge man försöker göra det bästa av allt så får det duga.

Vilodag från träningen och det kändes väl sisådär. Hade gärna tränat men jag har lovat mig själv att ta det lugnt så jag håller mig frisk. Men i morgon då blir det ett pass igen :).

Och så är det ju det där med vädret och framför allt värmen. Var i all världen har den tagit vägen? Plus 5 grader och regn känns mer som april än mitten/slutet av maj. Nej, nu får det allt ta och bli lite varmare och soligare - vill ju få färg på de vinterbleka benen. I morgon hoppas vi på sol och flera plusgrader.

Längtar efter blommor & grönska i trädgården.

Nu ska här funderas på om håret ska kapas en bit eller inte. Är grymt less på det nu och har sett en frisyr jag är riktigt sugen på. Ska bara fundera på om jag ska våga eller inte....... :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!