header

header

22 maj 2015

Go west.

Nu står väskorna packade i hallen och inväntar eftermiddagens resa. Mannen i huset är på grabbhelg och då tänkte jag och Emma passa på att göra en resa västerut - till vårt paradis :). Väntar bara på att hon ska sluta skolan och sen far vi iväg.


Ska bli så himla skönt att få en helg utan något som helst inplanerat förutom att mysa runt i skogen och höra suset i tallkronorna. Sen kan det ju bli ett och annat träningspass så klart. Längtar något grymt efter "min" tallås med den bästa stigen jag vet och så längtar jag efter den långa uppförsbacken till platsen där jag har mina rötter. Lite fiske står på önskelistan från junior och sen kan det bli så att vi måste gå/åka på bryggjakt. Isen hade visst tagit med sig bryggan så vi får väl se om vi hittar den eller om det blir ett sommarprojekt att ordna en ny.

Nu ska jag pusta lite i soffan efter en natt med allt för dålig sömn (igen....) och efter morgonens löppass. Tänk, i dag var det så där att jag inte ville att passet skulle ta slut. Det kändes som jag hade kunnat springa hur länge som helst. Tror aldrig tidigare att det gått så bra att träna efter att ha varit rejält sjuk - men någon gång ska väl vara den första ;).

Önskar er en riktigt fin fredag!
Kram Carina.

1 kommentar:

Tack för du lämnar några ord hos mig!