header

header

3 maj 2015

Att ha haft en alldeles förträfflig söndag!

Ja, vissa dagar är bara bra. Helt utan anledning. Dom bara är det :). En sån söndag måste jag säga att det har varit i dag. Trots en natt med urusel sömn - jag har drömt mycket konstigt och varit uppe och sprungit större delen av natten - så måste jag säga att denna söndag, den första i maj, har varit förträfflig!

Vet inte om jag gjort så väldans mycket egentligen förutom att träna (griskallt och alldeles för lite kläder när jag cyklade i morse), sticka lite på min andra kofta, fixat lite småsaker och hjälpt grannkillen när han fiskade fast sig i ett träd, så har dagen gått ändå.




Fiskarna har inte riktigt vaknat ännu efter vintervilan.

Vi tog oss i alla fall iväg på en utflykt till en plats jag velat åka väldigt länge. Efter en biltur längs vindlande skogsvägar nådde vi målet. En lugn stund med fika bland vitsippor och fågelsång mitt ute i skogen. Kameran var med och många bilder togs. Så många att det får bli i ett eget inlägg :).

Nu ska här laddas för en ny vecka som väntar.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!