header

header

26 maj 2015

När vi blir rastlösa...

Efter att jag hämtat Emma i dag så var vi lite rastlösa båda två. Så vi kom på att vi skulle fylla på frysen och fikakontot. Som så ofta när vi inte riktigt vet vad vi ska göra så bakar vi. I dag blev det klassiska mockarutor vi gjorde. Mysigt att baka tillsammans och goda blev dom :).




Och i kväll blev det en tur på rullisarna. Skaterullisarna denna gång. Och med tanke på att jag inte stått på ett par sådana sen jag slutade tävla så får jag väl säga att det gick bra - men ovant. Efter jag lade av med tävlandet har jag kört mina skatepass på inlines med stavar i stället men i dag så. Och även om det var apjobbigt och gick segt så tror jag nog att det blir fler pass i sommar.

Nu lockar sängen något grymt så jag tror det blir tidigt i säng i kväll.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!