header

header

29 mars 2016

Det är ju detta jag vill ha mer tid till.

Tisdag och minst sagt full rulle i dag. Lite smått kaotiskt men allt löste sig tack vare en snäll och hjälpsam dotter. Tacksam är bara förnamnet.

Blev sittandes i går med redigering av bilder och oh my så roligt det var! Känner ett allt starkare sug efter att fotografera och få grotta ner mig i redigeringen efteråt. Att få planera bilder och försöka få till dem. Mitt fotande har legat på sparlåga en längre tid nu men det är ju detta jag vill ha mer tid till. Det är ju så himla roligt!!

En gammal bild som fick sig en omgång ;)

Nu ska här försökas att få in junior som är ute och spelar fotboll för fulla muggar. Det märks att det börjar bli varmare och ljusare kvällar. Barnen här hemma har vaknat ur vintervilan - precis som det ska vara om våren.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!