header

header

9 mars 2016

Precis vad jag behövde.

Rejält snurrig i huvudet i morse (trodde nästan inte att jag skulle ta mig till jobbet) och så trött att jag t.o.m. somnade till framför datorn på jobbet. Ja, man kan nog konstatera att det varit lite mycket på sistone.

Hade tagit med mig ombyte för att dra ut och träna direkt efter jobbet men jag var så trött att jag for hem i stället. Satte mig i soffan och slappade en stund och försökte intala mig att jag skulle vila helt från träningen i dag. Men när solen började kika fram då kunde jag inte hålla mig utan jag bytte om och gav mig ut.

Hade turen att Emma skulle följa med en kompis hem efter skolan och inte skulle hämtas förrän senare. Och jag måste erkänna att det var fantastiskt skönt att kunna träna utan en tid att passa. Att bara kunna åka lugnt och avslappnat utan att känna stress och press att vara färdig till skolan slutar. Jag kan lova att jag njöt riktigt mycket under dagens träning - vårskidåkning när den är som bäst! Det här var precis vad jag behövde :).



Fint med ett par skintec-skidor så man slipper valla nu när min vallare är på vift ;)


På väg ut på farvoritmyren. Det är något visst med den där myren. Den påminner ju om mitt älskade Värmland ❤︎

I morgon torsdag och sen äntligen fredag!! Lita på att vi har nedräkning här hemma. Nu ska här surfas efter lite nytt till våra garderober.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!