header

header

24 januari 2017

Bland det bästa man kan göra.

Det blev till att vabba både i går och i dag då junior tyvärr blivit förkyld. Eller vabba, det kan jag väl inte säga att jag har gjort utan jag har jobbat hemifrån. Som tur är har det funkat bra, vilket var en himla tur då det varit galet mycket som skulle hinnas med dessa dagar. Men nu ligger jag i fas och så har farmor kommit för att hjälpa till så nu känns det mycket bättre.

Och i och med att vi fick hjälp kunde jag äntligen sticka ut i skidspåret i dag igen. Visst hade jag säkert kunnat ge mig ut även om vi var själva, men det skulle inte kännas ok när lilla junior är sjuk. Men i dag blev det en skidtur och jösses så skoj det var. Körde på rätt bra men emellanåt åkte jag bara runt med ett stort flin bara för att jag kände mig så himla glad. Att träna ute i naturen är verkligen bland det bästa man kan göra i livet :).




Vem blir inte lycklig av detta??

Nu ska här mysas ner i soffan och bara slappnas av. Det har inte varit mycket av den varan de senaste dagarna så detta är välbehövligt.

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!