header

header

16 januari 2017

Lyckoboozt.

I dag kan jag verkligen säga: plötsligt händer det! Efter att ha kollat vädret ännu en gång (ja, jag är smått beroende av yr.no) och såg att det skulle bli kanonväder i dag var det inget att tveka på. Matlådan följde med till jobbet och tidig lunch intogs. Åkte sen hem och svidade om till tights och pjäxor och gav mig ut i spåret.

Och jösses säger jag bara. Spåren var betong, fästet ok och äntligen kändes det hyfsat i kroppen. Det var så vackert att jag aldrig ville sluta åka. Ja hade jag inte haft en tid att passa så vet hur länge jag hade kunnat vara där ute i spåret. En riktig lyckoboozt och det var precis vad jag behövde :).


 "Gamm-skidorna" som behändigt nog har tejp under hela säsongen :).

 Som att befinna sig i Narnia.

Hoppas ni också fått en riktigt bra start på veckan!

Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!