header

header

30 januari 2017

Lagom tempo, tack.

Inte riktigt som det ser ut nu....

Måndag och en ny vecka har börjat. En vecka som jag verkligen hoppas ska bli lugnare än den förra var. Att säga att den var hektisk är minst sagt en underdrift och jag ber till högre makter att veckan som kommer ska vara mindre späckad. Vet faktiskt inte när jag senast var så trött efter en jobbvecka som jag var efter den som gick. Men nu håller jag tummarna för att det blir en vecka i lagom tempo :). 

Helgen som gick fokuserade jag faktiskt mest på att vila upp mig. Tränade så klart men sen unnade jag mig att ta det piano och det var riktigt skönt. De andra åkte till grannstaden för att se VC-tävlingarna i längd på plats men jag stannade hemma och myste framför tv:n i stället. 

Den konstigaste vintern i mannaminne fortsätter och i natt slog det om och blev plusgrader igen. Sugen på att ge mig ut i skidspåret var jag inte men när huvudvärken dunkade tog jag mig i kragen och stack ut. Och som så många gånger förr var det ju så klart superskönt att komma ut i friska luften och träna och visst försvann huvudvärken under passet. 

Ska nu försöka ta mig i kragen och surfa runt efter lite nytt till garderoben. Den är minst sagt i behov av en uppdatering. 

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!