header

header

18 februari 2010

Förbannat....

....det har börjat killa i näsan igen. Jag blir så himla less. Ska jag bli sjuk igen? Har ju hunnit var frisk i snart 1 vecka och kommit igång och kunnat träna, så det är väl dags igen. Är det något jag avskyr så är det att vara sjuk. Jag blir inte lätt att umgås med (det kan sambon skriva under på) utan blir sur och lättretlig och framför allt, tycker otroligt synd om mig själv :). Får väl hoppas på det bästa, att en rejäl överdosering av citroner, apelsiner och varmt te ska hjälpa samt att en god natts sömn ska råda bot på eländet.

Sitter och kollar på damernas skidskytte och det är väl skit att det inte kan gå bra för de svenska tjejerna. Så himla trist när det har gått så bra tidigare i vinter - unnar dom verkligen all framgång. Men OS är inte slut ännu......

I morgon åker sambon till Estland och ska valla åt det militära landslaget i längdskidor. Lillan och jag ska vara hemma och får finbesök från Värmland - mina föräldrar kommer. Det ska bli superkul för vi har inte setts sen i julas. Hoppas bara att vi inte smittar ner dom med hosta och killande näsor.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!